Ledig

Yes, idag var jag ledig från skolan. Blev dock inte mycket vila alls. Var uppe redan klockan 7.30 imorse då jag och mammis skulle träna på Balans vid 9. Efter det åkte vi direkt till odontologen, sedan var det bara hem äta lunch och sedan åkte jag in till stan igen för attt möta Hanna. Vi köpte fiina pärlor eftersom vi ska ha pärlkväll imorgon och sitta och göra egna smycken, kommer nog bli mysigt. Rappoterar med bilder senare om hur det blev. Senare träffade jag Susanna, vi gick runt i en massa affärer och kollade och pratade en massa. Jag hittade hundra olika saker som jag skulle vilja ha. Bland annat från dessa affärer:

Nk, väska
Yoko Yap (dessutom har de så underbart söta "påsar")
Milk and Honey, Odd Molly kofta (ut söt)
DO, Gand tröja och In wear klänning
Raglady, American Vintage tshirt

Kommentarer
Postat av: Hon med feber som skulle träffa dig idag.

Malin är bra på att prata. Och det går inte att inte trivas i hennes sällskap!

2008-03-01 @ 18:56:16
Postat av: Den andra sjuklingen

Kan du stå på dig, du som skrev den första kommentaren, istället för att skriva en anonym kommentar om saker du inte vet ett piss om? Malin är en av världens trevligaste personer och rolig att prata med!

2008-03-01 @ 20:58:19
Postat av: Lugn_fisk

Hej jag tycker inte att "sjuklingarna" är helt rättvisa. Alla har rätt väl till en egen åsikt? Och Malin kanske inte visar upp samma sida till alla? Jag vet själv att jag inte beter mig på samma sätt när jag är till exempel med min familj som när jag är med kompisar eller i skolmiljön? Så jag tycker att vi slutar klanka ner på andra och låter Malin visa upp den sida hon vill, till de som hon vill. - Hoppas ni har haft det trevligt en solig dag som denna, önskar det kommer mer! SES&HÖRS!

2008-03-03 @ 21:24:45
URL: http://www.lunarstorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0