Nyss Hemkommen

Ja, då var jag hemma i Götet igen efter en helt underbar helg. Har varit i Varberg på spa med familjen sedan fredags (som jag skrev i tidigare inlägg). När vi på fredagen kom dit började vi med att checka in och sedan packa upp i "våran" svit. Sedan gick boysen ut och sprang medans mammis och jag tog en powerwalk på 30 min till Varbergs lilla (med betoning på lilla!) centrum. Där hittade vi en H&M affär som vi lyckades hitta lite fina saker i som fick följa med tillbaka. Vid 5 tiden när det började bli mörkt tog vi en power walk tillbaka till hotellet.

Ååå det var så vackert. Vi gick längs havet och såg solnedgången gå ner bortom havet. Det var vindstilla och faktiskt inte så farligt kallt. Lovely  helt enkelt.

Lördagen vid 12 tiden fick jag en Bodyscrub behandling. Gu vad skönt det var. Blev så otroligt len på hela kroppen! Självklart gick jag och mammis med en gång efteråt till Shoppen och köpte Kerstin Florian scruben och Satin lotion, för att kunna göra samma sak hemma.

Lördag eftermiddag var jag och mammis på Yoga, efter att hela familjen varit ett tag på gymmet.


Nu måste jag packa upp. Senare kommer det bilder från helgen ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0