Oscarsgalan

Okej jag vet verkligen inte vad det är för fel på Göteborgs vädret idag. Tidigare var det strålande sol och klarblå himmel. Nu ösregnar det och är grått och mulet. Därför var jag inne och kollade in detta .... Yes igår kväll var startade Oscarsgalan. Det absolut roligaste med den tycker jag är att få se vad käniseliten har för vackra klänningar på sig. Här är bilder på de allra finaste (enligt mig):


Katherine Heigl valde att matchade mattan, vilket blev en fullträff från Escada. Känns gammaldags holllywoodglamour, jättefint!



Heidi Klum bärde en röd bakelse från John Galliano, självklart klarade den tyska toppmodellen av att bära upp den. Tycker speciellt att den är fin över axlarna.


Gravida Jessica Alba valde lila, elegant från Marchesa. Gillar hennes fina hår och armband!



Detta är nog min personliga favorit, Cameron Diaz i Dior by Galliano. Åå så fint!


Den absolut sörtsta trenden på röda matten var helt klart just RÖTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0