SATC

Nu sitter jag inne i mitt lilla (rosa) rum, i min super mysiga fåtölj. Så klart kollar jag på SATC (sex and the city) boxen. Förvånad ? Vet verkligen inte vad det är som gör det men bli verkligen fängslad när jag kollar på det. Över outfiten, kärleken, dramat och deras tankar. Får mig att fundera och tänka. Gillar det verkligen!

Ush denna dagen började med en dålig morgon följd av en mycket låång håltimme i skolan. Tror och hoppas dock att dagen ska bli bättre. Ska snart in till stan och träffa H för en fika och en hel del shopping. Äntligen!
Ska bli så mysigt!

Funderar på vilka skor jag ska köpa, hitta en hel del fina i dag på vägen hem. Ett par helt vanliga vita tygskor från din sko (endast 199kr), flera olika Novita grymmt snygga högklackade skor (från 699kr +).
Men finns så mycket jag vill köpa just nu (eller alltid) som ni såg i tidigare inlägg. Får nog helt enkelt överväga detta i-landsproblem på fikan med H.


I´m off


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0