Spa i Varberg

Yes, här kommer några bilder som jag lovade innan från spa helgen i Varberg .

 Utsikten från våran hotell Svit

 Jag packa upp med en gång och fyllde gaderoben

image224
Dessa två koftor fick följa med mig hem. Efter min och mammis shopping powerwalk.

image226
Min fredags middags outfit. Hade inget smink på mig, därav resultatet. Men bjuder på detta.
Klänning - MQ
Scarf - H&M
Strumpbyxor - Lindex
Halsband - Mammas
Väska - Mammas gammla
Diadem - H&M
Örhängen - gammla
Hade svarta höga pums till detta .
 Detta shoppades från lilla shoppen på hotellet kerstin florian produkter, liten borste och ljuvligt gott luktande tvål.
 Shoppade även denna söta lilla väska.
image229
Min middags outfit för lördagen. Inget smink på denna bilden heller, men bjuder på det (igen)
Klänning - Clara, DO
Kofta - Soaked In Luxury, DO
Strumpbyxor - Lindex
Skor - Höga pumps Nilson
Väska - Glitter
Armband - Coco.com
Örhängen - gammla
Diadem - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0