Underbar dag

Denna dagen började med en tidig morgon, steg upp redan klockan 8.00. Och ja med tanke på att jag har lov nu denna veckan tycker jag att det är tidigt faktiskt. Då jag och mammis åkte iväg till fantastiska Balans. Där jag skulla på Pilates och mammis på någon sortst Yoga. Det var otroligt skönt, kan verkligen rekomendera Pilates eller Yoga Balans. Efteråt satte vi oss en liten stund i te rummet och tog oss en kopp rött te i soffan.

När vi sedan vi 11 tiden kom hem ringde S och frågade om jag var klar för att gå ner till Träningsverket och sola solarium som vi hade pratat om. Så vi tog en promenad ner. För mig var det förtsa gången att sola solaruim, var därför lite nefös innan. Men åå vad härligt det var efteråt, verkligen. Måste snart göras om!

Efteråt tog jag en liten power walk, och en kopp grön te när jag kom hem igen. För att sedan vara duktig nog att strostäda rummet och sedan plugga (har två prov nästa vecka pluss en redovisning, en inlämming och läxor i massor .. suck).

Nu sitter jag här och äter vindruvor (älskar vindruvor) och funderar över vilka outfits jag ska ta med mig till Varberg på fredag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sansa dig!

2008-02-14 @ 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0