Vår skor

Hittade snygga vår skor i massor. Ååå vad jag skulle vilja ha alla dessa i min sko gaderob nu till våren!

image235
Dessa är från Topshop, 800kr. Måste hålla utkik efter dessa.
image236
Känns superlyxiga, för endast 369 kr , från Laredoute. Visst ser de lyxiga ut?
image237
Riktigt snygga, från Miu Miu ... kostar dock ca 5 000kr , Netaporter
image238
Klarröda skor piggar alltid upp en vardaglig outfit, dessa kommer från Din sko
image239
Grymmt snygga skor, tycker jag. Från Barbara Bui 3 995kr , Mrsh

image241
Dessa vill jag ha i sommar på öarna, Marstrand ... från Laredoute.se 199 kr

Jag älskar verkligen skor och skulle kunna lägga upp många fler bilder på skor som jag vill ha, men det får räcka för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0