Varberg - Spa

Yes, imorgon bär det av till Varbergs Kust och Kurortshotell spa med familjen. Ska vara där till söndag. Tyvärr kommer jag inte ha tillgång till någon dator där så kommer inte kunna blogga på hela helgen, tyvärr.

På vägen ner ska vi stanna vid IKEA kolla på några saker och luncha där. På lördagen ska jag få en bodyscrub behandling, ska bli spännande och väldigt skönt. Hoppas även på att kunna boka några träningspass på hotellet med mammis.

Tror att jag och mamma min ska ta en promenad in till varberg "stan" på fredagen. Och se om vi kan hitta något roligt i någon liten affär.

Jag har även skrivit en lista över de viktigaste sakerna att ta med:

Två middags outfitter
Tre olika vardags outfitter
Bikini
Nya cosmopolitan
Frukt
Design, skissar
Mobilen
Ipod
Plugg, böcker (ja tyvärr måste man så måste man)
Stora neccisären (självklart och annat självklart ... hur stavar man till neccisären, btw?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0