Olyckligt kär

Varför , varför skulle jag gått in dit idag när jag kunde tagit vagnen på andra sidan och åkt hem med en gång ? Men nej jag skulle absolut gå in dit och få se. Fastnade direkt med blicken, det var helt enkelt kärlek vid  första ögonkastet. Så typiskt mig detta , faktiskt (vilket btw är ett väldigt bra ord, faktiskt ,asså. ) . Jag har lärt mig efter mina misstag och har därför bestämt mig för att vänta och fundera på saken innan. När vi då behövde skiljas åt olika håll kändes det sorglit. Med tanke på att jag inte vet än om vi får återses.... 

                                                                                    - Klänningen (Penople & Monica Cruze för MNG)


Den var svart, ursööt tubklänning med blommig svart spets. Knälång, halva priset (700kr), tajt upp till men gick en aningen utåt nertill. Ska jag slå till och köpa den eller gå vidare och försöka glömma den ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0