Gårdagens

Denna dagen har jag njutit av det vackra vädret på mitt sommarställe. Har legat på en klippa vid havet nästan hela dagen och solat, pratat i telefonen. Dock lyckades jag glömma min bikini hemma istan, attans typiskt. Men jag löste det ändå. Det som är tur är att nu har jag en anledning till att inte bada i havet (jag är medveten om att jag är en badkruka).  Vi kom ut hit till lilla ön igår kväll då tog vi en härlig kvälls promenad till hamnen.


Det blåste dock en hel del. Men outfiten bestod av Odd Molly klänning, strumpbyxor och solisar (vita känns helt rätt) från H&M, Jeansjacka från Zoul och väskan är mammas gammla. Jag tycker om att köpa solisar på H&M de är billiga och de har flera snygga. Jag tycker om att byta solisar ofta därför passar det bra med billigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0