14 days

Okej, jag har börjar nedräkningen och nu är det ynka 14 dagar kvar tills jag åker. Och jag har PIRR och fjärillar i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ju närmare jag kommer avfärden dessto pirrigare blir jag. Har till och med drömt mardrömmar om det. Börjar tro att jag tagit vatten över huvudet, samtidigt som det ska bli otroligt roligt. Det är en once in a life time experience . Om 14 dagar sitter jag på väg till Isle of Wight, seglarparadis. Hoppas att det i alla fall i tre veckor framåt blir mitt paradis också.  Jag kommer troligen gråta för att jag kommer sakna alla nära och kära i Sverige, samtidigt som jag hoppas på att jag kommer knyta nya band och få nya nära på min resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0