Cosmopolitan

Åh jag var precis nere vid lilla Ica och hanlade, till min lyckade hade de senaste nummret av Cosmopolitan. Vilket är en annan tidning som jag är beroende av. Såg dock att nästa nummer kommer ut när jag är på Isle Of Wight, så jag ska skriva en stor lapp här hemma och påminna mina föräldrar om att köpa det till mig så att jag kan läsa när jag kommer hem.

Om ni inte redan köpt detta nummer kan jag verkligen rekomendera er att köpa den. Innehåller en massa av rolig och bra läsning, snygga mode fotograferingar och dessutom en ny tidning Cosmopolitan man. Så får du även herr doften DAVIDOFF ADVENTURE. Som luktar riktigt gott tycker jag, och som jag skrivit tidigare behöver man faktiskt inte ge bort den utan kan vara coolt att använda som tjej i lite mängd till en i övrigt väldigt feminin outfit. Vet även flera andra som håller med och har sagt detta.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0