NK rea




Jag vet inte om det var SATC eller vad det var men efter bion blev jag så himla shoppingsugen. Så det fick bli en promenad till NK där rean hade börjat. Dessutom hade jag sommar pengen som jag fick av farmor och farfar mina i början av sommaren, som jag fortfarande inte handlat för. Och hallå så kan man ju inte ha det? Jag lyckades fynda Tommy Hilfliger plånboken ovan, sparade 200 kronor. Sedan fyndade jag även denna Odd Molly klänning den hade innan kostat 899 kronor och jag fick betala ynka ca 670 kronor. Denna klänning funkar både i sommar men även till hösten. Då den kan bäras till jeans blå som svarta, strumpbyxor (vilket är väldigt trendigt och helt rätt denna höst) eller barbent. Bilden gör den dock inte rättvis alls ..  Jag är riktigt glad över mina fynd! Nu har jag sparat en massa pengar, och för de pengarna kan jag köpa en hel del (eller så kanske det inte riktigt fungerar).  Dessutom är jag stolt över att jag endast shoppade upp för sommar pengen jag fick av farmor och farfar.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0