OLA

Idag skulle jag och lillebror min in till stan för att köpa present till vår mamma som imorgon fyller år. Blev faktiskt riktigt nöjd med vad vi lyckades hitta på att köpa, kan lägga upp en bild senare.  Mitt i allt dök denna kille på bilden upp och skulle uppträda såklart behövde jag bara ta ett kort på honom (idol Ola). Även om jag egentligen inte tycker han är så himla fantastisk.  Jag och min lillebror lyckades också få tag på en hel del kläder till honom som jag hjälpte till att hitta. Hihi, jag är bra när det kommer till det området och göra av med pengar.



När vi kom hem har jag städat och gjort fint hemma för morgondagens födelsedagsbarn (mamma min) så har jag även solat en del, men nu ska jag plugga matte, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0