Packar

Just nu håller jag på att packa inför morgon dagen då jag flyttar ut till sommarstället ett tag. Fy det är jobbigt att packa, tar alltid med mig för mycket. Så denna gången ska jag verkligen försöka tänka till och sortera bort så mycket som möjligt. För som det ser ut nu ligger det ett berg av kläder på min säng, och då menar jag berg!

Nu väntar jag också på att S ska dyka upp och hålla mig sällskap, ska bli trevligt. Tänkte även lägga upp en dagens outfit som består av kjolen som jag fyndade igår.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej underbara:D vill tacka för en trevlig kväll, och dessutom be om ursäkt.. Jag har varit väldigt distraherad av allt från föräldrar och skola till nya pojkvännen och, tja.. Vi har inte haft tid för varann på ett bra tag :( men det kan vi väl ändra på? kanske kan jag komma med ut till rörö någon helg? jag jobbar nämligen inte helger:) puss på sig och sov sött my darling! // S

2008-06-13 @ 00:45:58
Postat av: Linnéa

Älskar kjolen. Lovar att du kommer starta eget klädföretag eller något sånt haha :)

2008-06-14 @ 14:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0