Regn - Indian dans

Fyfy, nu har regnet kommit till Götet och nej här vill vi inte ha det. Hoppas på att det snart åker bort så att solen och värmen kan komma tillbaka, det är faktiskt sommar. Men jag läste precis Elin Klings blogg där hon skrev om indian dans. Då kom jag att tänka på när jag var liten, kanske var 6år. Då jag och S lekte i skogen och av någon konstig anledning ville vi att det faktiskt skulle börja regna (jag vet, helt sjukt). Vi hittade då en pinne och började hitta på någon slags indian dans, fast motsatsen. Och tro det eller ej men inom bara nån minut öppnade sig himlen och det började ös regna. Jag tror nog i och för sig inte att det var pågrund av vårat påhitt men ganska coolt ändå, tyckte vi då i alla fall. Haha, man var rolig när man var liten.

Nu måste jag sova, då jag ska upp tidigt imorgon för att åka och hälsa på lillebror min som är på konfirmationsläger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0