SATC

Vad gör man inte när ens mamma vill se Sex and the city , the movie ? Klart jag ställde upp tog på kläderna, sprang ut i regnet och satte mig med henne i en biograf. Under filmen grät, skrattade, grät, skrattade, grät jag båda av lycka och sorg. Jag ska inte avslöja vad som händer i den för er som ännu inte sett den men vill se den. Kan verkligen rekomdera denna film, jag trodde den skulle vara bra men den var ännu bättre. It realy was lovely lovly !!

Jag skulle kunna se den hundra gånger till utan att tröttna (okej det kan jag med de flesta romantiska komedier och Dirty dancing samt Flash dance). Men bra som tusan var den i alla fall . Det jag tycker om, om denna film förrutom kläderna och karaktärerna är deras tankar och funderingar om livet och relationer och jämföra det med sitt eget liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0