Shopping med mamma min

Denna dag spenderade jag shoppandes inne i stan med mamma min. Det var en super mysig dag och vi hann även med en liten fika. Måste bara tipsa om teet som jag drack för det var så otroligt gott, det hette Champange. På mig inne i stan hade jag min LBD, jeans jacka, mammas gammla bruna skin väska och svarta ballerina skor.

 Dessa svarta gladiator skor köpte jag på Vagabond.

 Denna söta blommiga kjol fyndade jag från H&M

 Denna fin fina klänning hittade jag på Mango, mamma tyckte den var så fin och söt på mig så hon köpte den till mig! Åh så glad jag blev, världens bästa och guligaste mamma. Tror att jag ska ha denna på midsommar, med mina nya gladiator skor, utsläppt hår (eller slarvig toffs) och jeans jacka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste du köpa samma skor som alla i din klass eller.. hitta något eget

2008-06-12 @ 17:56:49
Postat av: Susanna

hejsan hoppsan malin! siter här och har tråkigt i götet, ska snart ut på en springtur. hoppas du har det bra på rörö, för du e väl där fortfarande? och en grej till..



snygga skor! förstår varför du införskaffade dom, för dom e heta! och antagligen därav inkpet, eller hur? inte att hela klassen har dom host-host killarna oxå =p? isf MÅSTE jag få komma och hälsa på till hösten! ngt lame att du, malins klasskamrat, inte skriver namn.

2008-06-15 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0