Smögen - Marint - Dagens

Nu kom jag precis hem, har varit istan med mamma min och shoppat presenter i massor. Blev riktigt nöjd med vad vi hittade både i konfirmationspresenter och present som jag ska ha med till min värdfamilj i Isle of wight. Visst är det roligt att köpa presenter? Jag tycker faktiskt att det är roligare än att köpa saker till sig själv!! Gårdagen blev en tidig start eftersom vi då skulle åka till Smögen/Bohus-Malmön för att hälsa på min lillebror som är på konfirmationsläger där. Det var riktigt mysigt trots att det regnade. Vi lunchade på Smögen, gick längs bryggan och shoppade sedan lite. Jag fick bland annat en tröja (som gick under båttillbehör, vilket innebär att pappa min betalar, ja jag är medveten om att jag är lite bortskämd ibland).



Detta är dagens outfit: Tröjan var den jag fick i Smögen och kommer från Key West, jeans Acne, skärp och väska  mammas gammla till detta hade jag mina bruna skinn Seglarskor (som jag bloggat om tidigare) Sea Avenue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0