Smögen

Yes, denna dagen spenderade jag med familjen på Bohus- Malmön där vi besökte min lillebror som är där på konfirmationsläger. Har fakiskt aldrig varit där förrut men det var väldigt gulligt och fint där ute så det ska bli roligt att få återkomma dit! Sedan åkte vi och en annan familj till smögen där vi lunchade vid ett café vid hamnen (dock inne eftersom det regnade). Vi lunchade med räksmörgåsar (som var väldigt goda, dock lite jobbigt att peta bort majonäsen, menmen, hehe) kan verkligen rekomendera detta ställe var så mysigt!

Efter lunchandet och när regnet upphört tog vi en promenad längs hamnen ... och hittade en mysig liten affär där jag hittade dessa skor (på bilden). Eftersom det var "seglar skor" räknar pappa min det till båt tillbehör vilket jag inte säger emot eftersom detta innebär att jag fick dem. GIssa om jag blev glad?


De kommer från Sea Avenue, som ni kanske förstår. De kommer användas flitigt i sommar!

Jag har hittat ett nytt smultron ställle, Smögen, dit kommer jag åka många gånger i sommar, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0