Stockholms-tjej

Yes detta var vad mamma min kallade mig igår på grund av mina kläder. Faktum är att det stämmer kanske rätt bra ändå eftersom jag är halv stockholmare. På mig hade jag skjorta Boomerang, seglarskor Sea Avenue, jacka Henri Lloyd, jeans cheap monday. Bilden är tagen från kvälls promenaden igår kväll nere vid hamnen. Det är alltid mysigt för det är nästan alltid någon som man träffar på där som man känner. Igår kväll var det en f.d arbetskamrat till pappa min som vi stannade och pratade med. Är så härligt med promenader tycker jag. Nu ska jag och pappa min ut en liten sväng med vår lilla motorbåt, ska bli trevligt i detta underbara soliga väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0