Anonym?

Okej, nu känner jag att jag vill säga något till svar på de komentarer jag fått om mitt prat (eller inte prat). Precis som någon skrev så är även jag på olika sätt beroende på vilka jag är med och i vilken miljö/situation jag befinner mig i.  När jag är med människor som jag kännt länge, eller som jag känner mig trygg med är jag en pratglad malin (precis som jag skrivit här i bloggen). Medans jag är helt medveten om att även om jag inte vill så när jag tillexempel är med folk som jag inte känner mig trygg med eller inte känner så bra, kan bli "tystare" och ja kanske till och med lite blyg. Jag har blivit minder och mindre men still. Men åandra sidan är det något fel med att vara lite blyg... ? Alla måste väl få vara som de är och skulle det inte vara tråkigt om alla var exakt likadana?  Men det är sådan jag är, jag jobbar på det och no one is perfect, right?

Däremot måste jag faktiskt säja att jag håller med om jag som tidigare sagts i komentarerna att det är lite fegt att du som skrivit komentarer om att jag inte pratar mycket, att du skriver dessa Anonymt. För även om de andra som läser inte vet vem du är ändå, och det inte spelar någon roll då. Men tydligen så vet jag vem du är, och jag skulle gärna vilja veta vem du är .... !  Jag tycker iaf att du borde berätta för mig vem du är .. ja menar varför inte?

Ja det var bara detta jag ville fått sagt, kändes konstigt att flera komenterade om mig utan att jag fick säja något om det själv.

Hoppas ni haft en bra dag.

P.S. Jag är ingen pluggis, som någon anna skrev, däremot har jag sjukt mycket i skolan så då måste man plugga, tyvärr (jag njuter dock inte av det ett dugg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0