Dagens Outfit

YES äntligen är det en veckas ledighet! Det är verkligen efterlängtat, välförkänt och ska bli så underbart skönt! Denna dagen (skärtorsdagen) hade vi STORT samhälls/ekonomi prov. I den STORA aulan, kändes lite som att sitta i en gammal kyrka, eller liknande. Ja ja det är skönt att ha det gjort nu i alla fall. Innan provet hade vi en långhåltimma då blev det en sojalatte, kycklingsallad och lite fönstershopping som gällde. Jag kan inte plugga innan ett prov , hjälper aldrig utan oftast kan det isället själpa (hur stavas det?...). Istället hittade jag en massa saker som jag skulle vilja ha och köpa. Sopaholic .... ? Nejdå.

Här kommer i vilket fall en dagens outfit:

image290
image291

Jag har verkligen börjat gilla randigt, känns sommrigt, fräscht, skärgård ... tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0