Den där Woolrich


image307
(På denna bilden bär jag min (svarta) Woolrich jacka till Odd Molly blus,vit, Calvin Klein väska, jeans, svarta skinnstövlar ... )

Jag har sett att jag har fått en massa komentarer om min Woolrich jacka (tyvärr går det inte att för tillfället visa alla komentarer, jag vet dock inte varför detta inte fungerar .. ) . Därför tänkte jag besvara på en del av frågorna angående denna jacka. Jag köpte den i vintras på NK den kostade 6 000 kronor. Vilket jag absolut tycker var ett kap att köpa denna jackan. Gillar den verkligen så otroligt mycket, den är varm, snygg samtidigt neutral en klassiker som aldrig går ur tiden.Och ja den har en päls runt luvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0