Fika och Shopping med L

Senare idag, vid halv 12 tiden träffade jag Lina på bussen in till stan. Vi började med att gå till NK där jag köpte min efterlängtade väska ( Calvin Klein ). Som jag faktiskt har spanat in nu ett tag. Känndes riktigt bra att få köpa den, blev så glad! Efter att vi hade kollat runt på lite kläder bestämde vi oss för att ta en fika på NK Espresso House. Ja men självklart tog vi varsin muffins och en stor kopp te. Åhh det var verkligen jätte mysigt, vi pratade en massa och kom dessutom på att vi har en massa gemensamt. Alltid kul!

Tack för denna mysiga dag!

P.S. Här kommer en bild på min käraste väska som jag idag köpte mig.

image261
Det är ett "band" till den som ligger instoppat i väskan så att man har den trärs över axlarna. Det jag gillar mest med denna väskan är att den är enkel och klassisk men samtidigt så fin. Älskar!


Nej nu måste jag gå, nu kommer nämligen Farmor och Farfar på middag för att fira Pappan min!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har du pratat massa igen, skulle vara kul att få se den sidan av dig nån gång

2008-03-09 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0