Hudfärgat och Pastell

Ja, precis som jag skrev i tidigare inlägg så är det hudfärgat och pastell färger som är allra hetast och trendigast till våren och sommaren. jag gillar det verkligen, är så glad för detta! Så förrutom mitt underbara pastell rosa/hudfärgade rosa nagelack som jag pratade om innan (som för övrigt kommer från Mavala) hittade jag dessa skor. Precis som många andra tjejer är jag helt såld på skor. Kan man verkligen ha för många utav de? Eller kan detta beronde komma från att ha kollat på för mycket SATC? I vilket fall som helst så är här några bilder på skor som jag vill skaffa mig nu ...

image308
Dessa kommer från Novita, jag har redan ett par exakt dessa fast i svart. Men skulle så gärna vilja ha ett par i denna färgen!
image309
Båda dessa kommer från Topshop, är de inte så fina? Tänk er dessa med tunna gråa strumpor till, nu i vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0