Hur man blir av med en kille på 10 dar

Jag såg precis klart på filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dar", som den romantiska komedin med Kate Hudson och Matthew McConaughey i huvudrollerna. Ååh den är så bra denna filmen. Vet inte hur många gånger jag har sett den. Kan den troligen utan och innantill vid detta laget, men ändå så tycker jag lika mycket om den varje gång. Romantiska komendier är alltid bra tycker jag, och sedan så är de ju så söta Kate och Matthew. Tror nog att alla redan har sett denna filmen men om ni mod förmodan inte skulle sett den redan kan jag verkligen rekomendera den! Förutom att teamt i filmen är bra och gulligt älskar jag verkligen klänningarna som Kate har på sig i filmen, eller Andie som hennes rollfigur heter. Härligt sommriga, blommiga och den gula som hon har i slutet. Älskar rygg skärningen på den klänningen, den lågt skurna ryggen. Även om jag hade velat ha den i en annan färg. Men söt är den i alla fall.



Nej, nu måste jag nog försöka sova. Ska upp tidigt imorgon bitti och jobba! Ska nämligen följa med mamma min till RMH och jobba. Alltså nästan lite välgörenhet, där. Ska bli roligt, verkligen! Blev förövrigt en mysig hemma kväll med familjen och farmor och farfar. Som, som alltid är lika snälla och underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0