NK Sthlm får större utbud

Yes, blev så glad när jag läste denna nyheten på Elin Klings blogg, som jag dagligen läser. Under februari och mars månad öppnar tre nya modeavdelningar dessutom ska två avdelningar få betydligt större yta. Alltså kommer utbudet från BÅDE svenska och internationella designers bli bredare. De märken och avdelningar som du under våren kommer kunna hitta på NK Sthlm är,


Bruuns Bazaar (öppnat en egen avdelning), Filippa K (finns på ny yta brevid Tiger), NK Svenska Designers, Paul & Friends (större avdelning), NK Herrtrend (har kompletterat med nya märken)   ( ... hittade denna "fakta" från Elin Klings blogg som sagt)

Gissa vart jag kommer befinna mig, lediga helgen på våren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0