Outfit + Middagen hos L

image318

Ja, detta blev kvällens middags outfit. Blus - Twist and Tango (transperant och blommig = hett sommar/vår trend) , jeans - , hade min svarta Soaked in Luxury kofta och Woolrich jacka till.

Jag kom till L vid halv sju tiden, då jag förts fick en rundvisning i huset. Vilket var väldigt fint, måste jag säga! Sedan skulle vi börja laga middagen, och nej ingen av oss var väl så bra i hemkunskap. Men tillslut lyckades vi göra en mycket god (tyckte vi..) Italiensk kycklingsallad. Vi satt över en timme vid matbordet (med utsikt över havet) åt och pratade på. När vi ätit klart begav vi oss till nedervåningen med hallon (mums), glass, cider och chokladkaka. Och kollade på Wallander ....

Kort och gott var det en super trevlig, mysig och rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0