Plugg

Okej, nu har det snöat jag vet inte hur länge. Sitter just nu med en av mina Filippa K. muggar med te och en skål med hallon och försöker vara duktig och plugga. Har suttit i vad som känns som evigheter så nu tar jag en (tycker jag) välförkänt pause.  Jag vill ha sommar och vår nu (vet att jag har skrivit detta innan, men det tåls att upprepa med tanke på att det bara fortsätter att snöa .. ).

Gårdagens kväll spenderade jag här hemma med S, vi satt uppe sent och kollade på Parlamentet och sedan även på en film. Det var trevligt och mysigt som alltid.

Nej  nu får det bli back to plugg. Men senare ska jag lägga upp bilder på mina insperations tavlor, som jag gjorde i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0