R - ö /Påsk

Ja då var jag på R - ö (alltså den lilla ön i götetsskärgård som börjar på R) där jag har mitt sommarställe. Jag kom hit igår med familjen. Det var första gången på länge som vi var här hela familjen. Tänk förra året vid precis denna tiden var låg jag i en solstol solade och hade det såå skönt på Gran Canaria. Nu sitter jag i stället på denna lilla ö i min säng och små fryser. Menmen, jag ska inte klaga fick ialla fall en liten härlig solstund förrut idag när jag och min bror satt på en klippa vid havet och solade. Det var underbart, mitt paradis, solien glittrade i havet det var helt tyst förrutom havet som kluckade och det var helt vindstilla.

Jag vill önska er alla en (i efterskott) GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0