Rörö

Utanför trillar vit små snöflingor i mängder .. (låter nästan som jag skulle börja skriva en bok, hehe).  Tänkte visa några bilder från mitt favorit rum här i sommarhuset. Jag vet inte vad det är som gör det men detta rummet får mig att känna mig lugn, avslappnad och jag bara älskar det.....

 Min lilla med betoning på lilla men så söta gaderob här. Som är "fylld" med helgens kläder.
 Halva mitt rum (och då förstår ni hur utroligt litet mitt rum är) . På dörren hänger min Woolrich jacka (jo den har en päls på luvan, som någon komenterade om), på sängen ligger cosmopolitan och elle tidning och mina design (egna) skisser och mapp nedanför sängen står min Calvin Klein och Lonchamp väska.
  Vet inte om det syns så bra men detta är iaf mitt lilla fönster i mitt rum (jo jag har ett till litet fönster). Detta är precis vid golvet ... deckorerat med vita/gråa stenar, snäckor och änglar.
 Självklart kom "påskharen" med ett litet godis ägg igår. Till höger ligger mitt lilla paraply som köptes i USA på Disney World, där jag var med familjen när jag var 6år gammal, då en speciel gjorde målade detta paraply till mig med blommor och texten Malin på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0