Shoppat - Yoko Yap

Efter tandläkaren kännde jag att jag behövde lite uppmuntran, så jag tog en runda in till stan. Där köpte jag en present till pappa min som fyller år imorgon. Jag hittade även denna (på bilden) jeans jacka från MQ, som är ett MÅSTE i vår och sommar. Sedan var jag inne på Yoko Yap, min nya älsklings affär! De har inte bara bra och fina skor utan även så himla snäll och gullig personal! Om ni bor i Götet eller ska hit nångång måste ni verkligen gå dit och besöka denna affären. Jag köpte ett par ursöta vita tyg skor där.

image257
Jeans jackan från MQ, Zoul. Inte en så bra bild dock, men den är väldigt fin in real life!
image258
Hur söta är inte dessa kassar? Nästan så att man köper ett par skor för att få denna kassen, faktiskt.
image259
De vita ursöta tygskorna som jag köpte på Yoko Yap. Åå kommer använda dessa mycket i vår och sommar, och inte minst sagt ute på skärgården. Längtar!!
image260
Hihi, de sötaste på hela skorna är ändå baksidan med den lilla hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0