Shopping/Shoppaholic

Okej, vi ska läsa en bok i engelskan. Jag fick en bok som heter Shoppaholic, av min mamma. Hmm ... känner mig lite träffad, undrar om hon ville säga något med det? För jo jag erkänner jag är en Shoppaholic, vilket ibland kan vara väldigt jobbigt. Även om det låter lite fånigt kanske. Tror säkert att det är många fler än jag som delar detta. Nästan en sjukdom på riktigt faktiskt, för faktum är att om jag inte får shoppa mår jag dåligt.

Jaja, nu är jag glad och mår bra i alla fall fick nämligen åka och shoppa med papppa min idag en stund. Då hittade jag en blå Boomerang skjorta och ett par Björn Borg trosor och lite annat smått. Lägger senare upp bilder på dessa. Promise.

Nu ska jag sova, då jag känner mig förkyld kan jag behöva en del sömn. Dessutom om jag somnar nu blir det fortare nästa dag. Smart va ? (Not...) Då jag ska brunchaGöteborgs Operan med familjen och sedan på konsert som min lillebror spelar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tror jag har läst den boken :)

2008-03-02 @ 00:17:17
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej gumman, mysig blogg du har. Du borde dock köra en dagens outfit mer regelbundet när du alltid har så snygga kläder ;)

2008-03-02 @ 15:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0