Söndagen

Idag var jag med mamma min på Ronald Mcdonald huset och hjälpte till. Det var riktigt roligt att känna att jag kunde hjälpa till, lite välgörenhet där.  Ååh var en så söt liten bebis i huset idag. Jag gillar verkligen bebisar, finns nog inget sötare. Träffade även en gullig åtta årig tjej som så gärna ville hjälpa mig när jag ordnade fint i köken.


Annars har jag bara hunnit med att plugga och gå på konsert idag. Det var min duktiga lillebror som spelade, därför som jag gick på denna konsert. Blev en stolt storasyster när jag satt där och lyssnade, bra jobbat M!

P.S. Undrar vem det är som skriver komentarer Anonymt om att jag pratar en massa, eller inte. Är bara nyfiken på vem det är som skriver dessa, för jag har ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0