Fredag kväll + Outfit

Går kvällen var riktigt mysig och trevlig. Hade sällskap av underbara Lina hemma hos mig. Vi pratade en massa, kollade på Wallander (dock fel, menmen det var väldigt bra denna också) och drack te och åt vindruvor och non stopp till detta. Blev även en del pratande i mobilen ... På mig hade jag:

image386
Väldigt enkel hemma kvälls outfit. Tshirt från Topshop, jeans Tommy Hilfliger, Bikini topp H&M, armband OXXO Design, örhängen (gammal present). I handen håller jag min kära spegel mobil, samsung (som jag fick senast när jag fyllde år).
 
 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Snälla gå in på min blogg och tyck till om jag ska byta ut min header eller inte :)

2008-05-17 @ 16:13:33
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0