Grillning vid Hovåsbadet

image373

Jag kom nyligen hem från en kväll vid Hovåsbadet, där jag och några kompisar suttit på en liten ö och grillat. Det var verkligen så mysigt och trevligt. Grillning, trevligt sällskap, bra musik, skratt, prat, sitta på en klippa vid havet, solnedgång ... kan det bli mycket bättre? Nu är sommaren här och det känns underbart!

Jag tänkte lite marin stil, så på mig hade jag tröja RedGreen, klänning Zoul, Jeans Acne, Armband Raglady , (skor vita tygskor, Chipie) väska Chanel (mammas).


På vägen ner till Hovåsbadet lyckades jag och S dessutom göra bort oss. Vi var glada och lite flummiga så lyssnade vi på musik i mobilen. Och i tron om att ingen annan var där och såg/hörde oss, började vi sjunga med i låten riktigt högt (men mindre vackert). Dessvärre stod det fem 20+, brat killar vid en uppfart till ett hus som vi gick förbi. Fy pinsamt, men de tyckte nog att det var kul för de började sjunga med vissla och hojta.  Kul att man kan glädja andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0