Stolt, stolt, stolt

Visst är det underbart när man kan känna sig stolt över familj eller vänner? Jag älskar det! Igår fick min lillebror stipendium för sitt duktiga spelande, självklart var jag där för att stötta och checka! Idag berättade LW över nallen att hennes golf tränare berömt henne otroligt och att hon kunde nå riktigt långt! Jag känner mig glad över att jag har så talang fulla människor nära! Så stolt över er!

Så snarast ser ni dem kanske på en scen/bana i USA, någon stor världstävling eller liknande! Hoppas på att jag får följa med och kolla på då, hihi.

Nu ska jag läsa min engelska bok, Jane Austen, sjukt tråkig, menmen med en kopp te så ska det väl gå bra.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0