Ta mig till havet...!

Tidig start denna morgon för att knalla ner till bussen med en sjukt tung väska (tror jag fått sår på händern) för att börja resan ut till sommarhuset på lilla ön R. Blev 15min väntan på centralen, vilket betydde att jag fick mitt morgon kaffe. Efter en lång buss tur med bror min hamnade vi vid endhållplatsen där pappa vår väntade med båten (skrållan, ja det var jag som döpte båten ... hallå, om jag är döpt efter saltkråkan måste ju båten med vara det, bara logiskt, eller?). I solen som speglade sig i havet blev det en underbar båttur till ön. Där det väntade sill lunch, promenad på naturreservatet och solning i trädgården med ett glas vitt vin.

Nu blir det dock lite plugg, lite segt, men får tänka på att det lönar sig i framtiden! Det är bara att bita i det sura äpplet och tänka positivt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0