BORTA BRA MEN HEMMA BÄST?

Då var man tillbaka i Götet igen efter tre fantastiska dagar i Stockholm. Hann med en hel del shopping på NK, Tommy Hilfliger, Sturegallerian (Wink), Mathilde, middagar på Prinsen och Per Lei, hotell frukost (som jag älskar) på Hotell Stureplan (där vi även bodde dessa nätter och hade turen att bli uppgraderade till en svit), vinprovning, promenad ut till Djurgårn och lunch/vin på Josefina och bjuden på mycket god och trevlig lunch av M.

Vi har haft super tur med vädret alla dagar och verkligen unnat oss en toppen tripp (första klass rakt igenom). Spottade förövrigt Alex Schulman på Sturegallerian.

Nu ska jag krypa ner i min egna säng, dum som jag är har jag nämligen inbokat en tandläkar tid kl 7:50 imorgon bitti! Usch! Menmen inte mycket att göra åt saken nu. Som tur var skickade de en påminelse om tiden i ett sms idag, vad bra tekniken är ibland! Hade annars total glömt bort den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0