DAGENS LÄRDOM

Tänkte jag skulle informera om en erfarenhet jag fick idag, som kan vara bra att veta. Om man har en tillsluten burk med grädde i som står i en kasse på golvet är det inte en bra idé att glömma denna där stående i drygt en vecka! För då inte bara ser det äckligt ut det luktar spya x10! Detta märkte jag idag när jag av en slump märkte att jag hade glömt bort just en sådan burk med sådant innehåll på en sådan plats. Fy tusan! Innan jag kunde börja diska hämtade jag en parfym flaska och sprutade i köket och över burken, sedan tog jag en himelskt god luktande tvål som jag höll tätt in till näsan samtidigt som jag diskade! Detta är något som man alltså aldrig ska glömma!

Nu ska jag återgå till mina outfits planeringar inför Sthlm resan imorgon!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0