ETT ÅR SENARE



Idag är det nästan exakt ett år sedan Dagen med stort D! Dagen då jag tog bort tandställningen som jag haft i dryga två år! Det var två tidvis tuffa år men oj vad det känns värt besväret! Minns att jag var så himla glad denna dag, när jag faktiskt fick ta bort den. Jag kunde stolt le! Mamma hämtade mig med bilen efteråt, körde in till stan och så sa hon "Malin nu får du säga vilken butik du vill gå in i och välja ett plagg som du får som en gåva av oss!"  Gissa om jag blev glad som ett litet barn på julafton? Gu vilken söt och snäll mamma jag har! Det blev en titt in på NK och jag föll pladask för ett marin blått Hunky Dory tunika, som jag använt flitigt!

När jag var liten och hade opererats för blindtarmen körde mina föräldrar mig till leksaksaffären (bärde in mig eftersom jag inte kunde gå så bra efter operationen) där sa de "Okej Malin nu får du välja precis vad du vill ha". Gissa vad jag hittade och blev förälskad i? Jo en stor lila dockvagn! Vissa saker ändras aldrig, det är bara "leksakerna" som bytt form.

Nu blir det kvälls vin, melon och SATC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0