FIRST DAY/DAGENS




Jacka-Mission, Klänning-Indiska, Klocka D&G, Jeans-Acne och Skor Nilsson.
Så var första dagen på sista året av gymnasie-tiden avklarad. Roligt att redan första dagen fått en stor uppgift i rättskunskapen och prickat in såväl nationella prov som matte c prov. Fast på ett sätt tycker jag ändå det är skönt att komma in i rutiner och vardag igen. Känner mig peppad inför detta året, tack vare inspirerande människor jag hört om/pratat med. Blev en tripp ner till stan efter dagens skolgång, köpte present till min bror och mötte bland annat C och H på EH av en slump när jag stod i kö för att hämta mitt kaffe. Så trevligt när man möter folk så! Tog sedan en sväng upp på kontoret för att kolla läget! När jag kom hem hade jag en sån himla otur mobilen laddade ur och vem tror ni tappat bort sin laddare (väldigt smidigt!). Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0