HELGEN I BILDER

Som jag lovat kommer här en underbar helg i bilder:

Hunky Dory tunika och Henri Lloyd tröja

Sjöboden, min bror och den vita väggen som jag stolt målat!


Idyllisk kvälls tur med båten, vi puttrade fram längs västkusten!

White vin och Beck senare under kvällen


Spenderade lördagen på en klippa vid havet med bror min.

Efter solningen lyckades jag få sju mygg bett mellan kl 12-14 (på blanka dagen), eftersom jag är väldigt känslig blev "betten" overkligt stora och irriterande så helgens räddning blev Kylbalsam! Tackar! Dock gjorde detta att jag fick rosa fläckar istället, men so what det slutade i alla fall klia! Puh!


Yes, pga en "olycka" har jag inte vågat cykla på flera år. Men i lördags tog jag mod till mig, vad tusan jag kan ju inte löjla mig i evigheter! Kändes otäckt to start with men sedan var det riktigt kul. Haha, märkte även att jag matchade cykeln väldigt bra med min Odd Molly blus och SeaAvenue skor! Rött är sött, eller hur var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0