KRÄFTSKIVA

Idag har jag ägnat förmiddagen till att planera upp hösten eller rättare sagt hur jag ska "klara" hösten. För att underlätta plugget och all press/stress som följer har jag bestämt att ta en kväll i veckan för att ha en spa kväll, en kväll för att få massage, passa på att träna när jag har lång sovmorgon och unna mig en lugn stund med en kopp te i en fåtölj (istället för att se på tv) när jag behöver en pause från plugget. Eftermiddagen tillbringade jag ute i solen, man får verkligen passa på att njuta nu det sista av sommaren!

Nu har jag lackat naglarna och ska rota i gaderoben efter någon bra outfit. För snart bär det av på kräftskiva hos grannarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0