OjOj...

Jösses vilken förmiddag denna måndag blev. Steg upp vid 6 för att hinna förbereda det sista ingredienserna till Cupcakesen jag skulle bjuda på på jobbet (som tack för denna sommaren). Kom in till kontoret vid 8, la upp cupcakesen snyggt och prydligt på fat och tog sedan snabba steg för att hämta ut posten. Trippade åter tillbaka till kontoret, hann skriva ett DHL innan det var dags för morgon möte där jag satt och antecknade vad som hänt/ska hända på kontoret. Efter detta möte skulle inköpslistan för veckans "kylskåps påfyllning" skrivas. När både fruktbudet och "mat" budet var försenade fick jag ringa båda företag för att höra om buden villat bort sig bland götets gator. Sedan blev det med en gång raska steg till bankerna för att hämta/lämna viktiga dokument. Åter tillbaka på kontoret fick jag hjälpa till på ekonomi avdelningen med administrativt arbete. Nu är det äntligen snart lunch, men innan dess ska jag hinna "fila", skriva DHL och unpacking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0