STHLM







Vi blev som sagt uppgraderade till en svit och jag älskade den, inredningen kändes lexington inspirerad, lovely. (Undrar vem som skickade detta sms, som jag med ett stort leende läser)

Detta citat stod utanför Champagne baren på hotellet!


Mysig lunch på en uteservering i gammla stan! Lite små huttrigt men som tur var fanns det filtar till låns! 

Påväg för att möta upp M. Kavaj och klänning Odd Molly, väska Longchampe.

Promenerade i fina Kungsträdgården.


Tycker det är så mysigt att sitta i ett fönster såhär och spana ner på gatan (i detta fallet lexington butiken mittemot). Tröja köpt på resan (NK) från Day Birger et Mikkelsen (ett danskt märke som jag blivit förälskad i). Köpte även en anna tröja av detta märke (bild kommer later).

Av en slump fick vi se vacktbytet vid slottet, shit vad duktiga trummisarna är! Måste säga att jag blev imponerad!

Hann med en promenad längs strandvägen och ut till Djurgårn. Och jag kom på att jag visst varit där ute men på vintern. Hursom var det riktigt fint, gillar verkligen Djurgårn!


Lunchade och tog ett glas vitt på Josefinas (på Djurgårn). Rekomenderar detta ställe starkt stor "altan", sköna soffor, trevlig personal, god mat och kan tänka mig att det är som bäst på kvällen!

Hur skulle jag klarat hemresan på tåget utan mobilen, cappuccino, macka och elle tidning? Som tur var unnade vi oss att åka första klass (skillde nästan ingenting i priset ändock) så man hade utrymme för påsar, fötter, väskor och ben! Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0