PIECES OF ME


http://www.thecoolist.com/wp-content/uploads/2009/05/lara-stone_vogue-france_02.jpg

Fy skäms vad dålig jag är på att uppdatera, skyller på att min dator är sämst! Senaste veckan har varit buissy. Förra fredagen blev det fyra rätters födelsedags middag med la famillia på Magnus&Magnus (blev så fruktansvärt mätt att jag knappt åt ngt på hela helgen sedan), Cava, Champagne och vin för att fira att jag blivit ett år äldre och ett år klokare. Lördagen unnade jag mig hemma spa och senare på kvällen middag på Viktoria med tjejerna och vidare till BLVD, mötte upp M och avslutade med en mysig kväll. Über lovely lördag!

Under veckan har det hunnits med födelsedags middag med farmor och farfar, jobb..jobb, träning, julbord och fick tom en julklapp från företaget.

Igår kväll firades söta L med super god tjejmiddag hos sig, presenter, kackel och musik. Ikväll blir det gäster på middag, trevligt.

Det fungerar just nu sådär med att lägga upp bilder, ska försöka ladda upp dem .. har massor på lager.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0