WORKING 9 TO 5



Tunika-Hunky Dory, Jeans-Acne, Jacka-Mango, Halsduk- Stlm, Stövlar-Timberland

Ännu en arbets/praktik vecka avklarad, endast en till återstår innan sista jullovet träder in. Det har varit en spännande, intressant och rolig tid än så länge. Fått göra bokningar (både via wb samt tele), besöka åkeri, åka lastbil, besöka SPK avd och sitta med på möte.

Igår blev jag ett år älder och med lite tur ett år klokare, 19 år .. puh jag är old. Dagen till ära firades med lucia fika på kontoret och senare fyra rätters middag med la famillia på Magnus&Magnus. Otroligt god mat och trevlig lokal, liten och mysigt. Dock är jag fortfarande proppmätt så hur jag ska orka med middagen med tjejerna ikväll på Viktoria är en gåta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0