STIL, NK

Fyfy, imorse när jag skulle promenera till bilen från huset var det glashalt på gatan. Tycker inte om detta väder alls. Känndes dock skönt när det senare på dagen blev varmare och isen började försvinna. Dagen bestod annars av en massa pluggande delvis på stadsbiblioteket med te från Espresso House. Blev dock gladare när jag kom hem och dessa tidningar från NK väntade på mig, på köksbordet.


Detta gjorde lite min dag. Visst blir man glad när man kommer hem på eftermiddagen och det ligger post och väntar på än?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

"och det ligger post och väntar på EN? "



Stavning, snälla..

2009-02-26 @ 15:21:20
URL: http://vaanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0